Tallers de Titelles

La Casa Blava realitza tallers de titelles lúdics i participatius de diferents tipus. Estan liderats per Paola Busca i Pierre Rolle.

dades pràctiques

El desenvolupament sostenible només es pot aconseguir amb ciutadans conscients i responsables. Els tallers de titelles tendeixen a conscienciar els participants en la importància del desenvolupament sostenible, primer mitjançant l’ús de materials triats de manera constant, després pel mètode de participació utilitzat i, finalment, pels temes tractats durant les improvisacions teatrals.

* Està situat a Catalunya
* Ho organitza: l’Associació La Casa Blava
* Nom i cognom del contacte: Pierre Rolle
Número de telèfon: 674779316
Pàgina web: www.lacasablava.cat
Les xarxes socials del projecte son:
twitter : @casa_blava / facebook : @LACASABLAVAvilanova

Informació detallada

 

En primer lloc, un TALLER DE TITELLES-VERDURES, per a nens i nenes a partir de 5 anys, preferentment acompanyats. És una activitat que alimenta la relació generacional. Els participants fan els seus propis titelles amb verdures! És fàcil, divertit i interessant! Sobre una taula es disposen accessoris de cuina i en una caixa verdures diverses. Cada nen fa la seva elecció i construeix un titella amb el material escollit.

Fotos del Dia Mundial de les Titelles 2022, diumenge 20 de març, a Barcelona.

En segon lloc, un TALLER DE TITELLES DE SAC, destinat a nens i nenes a partir de 7 anys. És una activitat que afavoreix la concentració, l’escolta dels altres, l’expressió verbal. Els nens i nenes descobreixen els titelles de sac, interactuen en petits grups, creen escenes i les interpreten. El taller també inclou una fase manual, que consisteix a personalitzar els titelles. Finalment, inventen i representen una història.

En tercer lloc, UN TALLER DE TITELLES DE PAL, destinat a nens i nenes a partir de 4 anys. És una activitat que afavoreix l’expressió plàstica dels participants en primer lloc, ja que cadascú es pot crear la seva titella de pal, pintar-la i a decorar-la. Al mateix temps, tothom participa en una sèrie de jocs en grup que promouen parlar, escoltar els altres i expressar-se. Finalment, inventen i representen una història..